onsdag den 24. april 2013

Prom Night

Så syntes jeg det blev tid til et lille update! Siden sidst jeg skrev på min blog er der ikke sket det helt vilde. Da jeg sidst skrev var Marian lige taget hjem, og vi var klar til at holde weekend. Ugen efter startede vi i motioncenter 3 gange om ugen, så det har været rigtig dejligt at komme lidt igang igen efter et godt stykke tid med dovenskab. Udover at træne deltog jeg også i noget som hedder "freshman fair" som er en messe hvor skolens sporter og nogle klasser repræsentere sig selv til de in-kommende nye elever. Jeg var der sammen med IMPACT, rigtig sjovt. Gaia, Bianca og jeg havde det super sjovt med at dele slik ud og reklamere for udvekslings programmet!
Lørdag d. 13 var det tid til det store PROM! Jeg var så spændt for denne aften, efter at have været til Homecoming festen havde jeg ikke så høje forventninger, men hold da op hvor var det en fedt! Det var på et rigtig flot hotel i den indre by, der var en dj, mad, is skulptur og der blev taget billeder! Det var en rigtig sjov aften, helt klart en fed Amerikansk oplevelse!
Søndag d. 14 tog jeg i biografen med Ann, Mark, Marta, Sandra og Katy! Derefter tog vi ud og spise på mexicansk resturante, lækkert.
Ugen efter forgik som den foregående - Træning, oprydning og klargøring til når mor, far og Martin kommer til Alaska.
Lørdag d. 20 tog Gaia, Marta, Sandra og jeg på photoshoot. Her i Amerika er det meget populært med "senior pictures" som er rigtig smukke billeder som man får taget sidste år i high school. Det besluttede vi os for at vi også ville gøre, selvom det er lidt for sent, syntes vi det kunne være sjovt! Jeg har ikke fået billederne på min computer endnu, så jeg kan ikke vise dem til jer før næste gang jeg skriver på bloggen, jeg syntes selv billederne er gode, glæder mig til at vise jer dem. Efter photoshoot tog jeg så hjem til Gaia og Marta for at overnatte, men Marta og jeg endte med at blive oppe indtil klokke 4:30 om morgnen. Vi så film, bagte kage, snakkede, hørte musik, gik en tur og skypede! Vi havde en skide sjov aften/nat!
Igår, tirsdag d. 23, brugte Mark, Ann og jeg 4 timer på oprydning af huset. Vi rensede alle tæpper i huset, tømte og vaskede alle køkken skabene, tømte et værelse så der er plads til Martin og jeg når de kommer. Alt i alt brugte vi 4 timer på at gøre klar til far, mor og Martin kommer! Det bliver så fedt!
Der sker så mange ting den næste måned, så jeg har lavet en liste over alle de helt store begivenheder!

BEGIVENHEDER: 
Senor Fun Dag - 2 dage
Alexis Baby Shower - 10 dage
4-hjulede Crosser Kørsel - 16 dage
Far, Mor og Martin i Alaska - 19 dage
Graduation - 21 dage
Rafting - 23 dage
Denali Park - 25 dage
Seward - 32 dage
Danmark - 37 dage

Gaia, Bianca, Marta og jeg klar til Prom

 Klar til Prom! 

 Marta og jeg!

Gaia og jeg! 

 Sandra, Marta, Gaia og jeg!

 Hele Prom gruppen!

 Og igen, os alle sammen!

 Gaia og jeg klar til at byde de nye elever klar til feshman fair! 

 Den lille udvekslings familie - Uden Ann selvfølgelig!

 Så var vi også på tur med IMPACT - Vi var på Alaska's militær base! SPÆNDENDE!

Marta og jeg og vores lækre kage!

 
Det færdige resultat - så fin den blev, hva!

Bianca, Gaia og jeg ude og køre! 

Så blev der også lavede pandekager! :D

 
Lækre danske pandekager! 

Masser af lækre danske pandekager.

 Alle billederne vi fik fremkaldt fra vores photoshoot! 

 Student Governement.

 På vej til prom! Syntes STADIG der er underligt at Sandra som er yngre end mig kan køre.. Amerika, så skøre :P

 Is skulpturen fra Prom, Marta og Gaia ved siden af og Stephanie bagved haha! 

Når man høre musik mens man gør rent, bliver det ligepludselig meget sjovere!

Peace Out.

Magnus Ulstrup Jensen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar